Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Και πέφτω κάτω ξερός(Victory Collapse)


Ένα γαμημένο κρύωμα με είχε διαλύσει αυτές τις μέρες, ίσως να φταίει η αιθαλομίχλη, ίσως οτι το τελευταίο διάστημα δεν τα πάω καλά με του γύρω μου,ίσως οτι τσακώθηκα με την μόνη γυναικα που ίσως ενδιαφερόνταν για μένα!!!

Δεν ξέρω όντως ήμουν πολύ down σαν ξερος, τα πάντα μου φταίνε ακόμα και το γαμημένο πνεύμα(άλλο τούτο πνεύμα το λένε λές και ειναι κάτι σημαντικό) των χριστουγέννων το όποιο πρέπει να κάνει πίπες σε κανα ξωτικό για να στρώσει!!!

Τα μαγαζια έχουν στολιστεί σαν να ετοιμάζουν γιορτή, αλλα τι  γιορτή με τόση μιζέρια και φόβο δεν μπορώ να καταλάβω πως θα το βιώσουν οι κάτοικοι της θεσπέσιας χώρας που λέγεται Ελλάδα;

Mαλλον πρέπει να μας ψεκάζουν αναισθησία ή να ρίχνουν κάτι στο νερό!!!

Ευτυχώς που δεν έχω χάσει την πίστη μου(για πόσα ακόμα) έτυχε και άκουσα μια καλή post punk μπάντα που μετά διαπίστωσα έντρομος οτι λέγοντα Victory Collapse και ειναι Έλληνες(μπορεί να έχουμε κρίση αλλα η Ελλάδα βγάζει ακόμα μουσικάρες) ρίχτε μια ματια στο soundcloud τους

Βρήκα και 2 καλά τραγούδια να τα ακούσετε και πείτε μου γνώμες!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου