Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

LET IT BURN...JOHNNY


Να λοιπόν που μετά το live των Last Drive ειμαι ακόμα εδώ ζωντανός, λίγο παιγμένος βέβαια διότι δεν έχω συνηθίσει να πηγαινω σε τόσες καλές συναυλίες η τελευταια πολύ δυνατή συναυλία που με καθήλωσε ηταν το 2005 νομίζω όταν ήρθαν οι Pearl Jam στο κλειστό του ΟΑΚΑ!!!

Από τότε πήγα και σε άλλες συναυλίες αλλά δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα...βέβαια τα απόλυτα ινδάλματα του ροκ ήχου δεν τα έχω δει όπως οι Iron Maiden, o Nick Cave and the Bad seeds  και οι Massive Attack που προσωπικά λατρέυω σαν συγκροτήματα, παρόλο που παίζουν κατα καιρούς στην χώρα μας!!!
Βέβαια έχω δει άλλες μπάντες όπως Madrugada(2 φορές), Sigur Ros, Archive, Deep Purple, Scorpions(2 φορές), Spitfire, Nightstalker και πρόσφατα τους Orange Goblin(απο τις πιο καλοδουλεμένες stoner/metal μπάντες).

Δεν ειμαι φαν των συναυλίων αλλά απο την άλλη νομίζω οτι αξίζει να πάς να ακούσεις κάποιον να παίζεi
 Τώρα κλείνοντας το 2013 που ηταν μια ροκ εν ρολ χρόνια απο μόνη της με διάφορα περιστατικά που έχουν συμβεί σε προσωπικό επίπεδο θα το αποχαιρετήσω με ενα δίσκο που πρόσφατα ανακάλυψα(ας ειναι καλά ο Gutter Case  ) απο τους Black Rebel Motorcycle Club με τίτλο Howl

Εύχομαι καλή χρόνια και το 14 να μπεί και να βγεί έτσι όπως πρέπει...με καλύτερη ποιότητα ζωής και με περισσότερη αξιοπρέπεια και ας κάει το 13 και ας μπει πιο φωτεινό το 14

ΥΓ
Η πρώτη ανάρτηση αν όλα πάνε καλά θα περιλαμβάνει μια δικιά μου συλλογή απο αγαπημένα ροκ τραγούδια
Οτι και να κάνετε αυτές τις μέρες να περάσετε καλά με φίλους, γνωστούς, συγγενεις και συντρόφους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου